Centrum pomocy
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
- Moje konto
- Wyloguj się
Pociąg z Pescara do Lille
Wyszukaj najtańszy bilet na Twoją podróż
Zabezpiecz swój bilet już dziś i skorzystaj z najlepszych ofert!
Pescara do Lille przez pociąg
Podróż z Pescara do Lille przez pociąg wynosi 1245,02 km i zajmuje 25 godz. i 35 min. Dziennie odbywa się 6 połączeń, z pierwszym odlotem o 08:36, a ostatnim o 20:21. Możliwe jest podróżowanie z Pescara do Lille przez pociąg za jedyne 344,08 zł lub aż 672,79 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 344,08 zł.
Najniższa cena | 344,08 zł |
Czas trwania podróży | 25 godz. i 35 min |
Połączenie dziennie | Eurocity Brenner, Autobus, TER, Frecciarossa, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, TGV, InterCityNotte 6 |
Najniższa cena | Eurocity Brenner, Autobus, TER, Frecciarossa, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, TGV, InterCityNotte 344,08 zł |
Wyzsza cena | Eurocity Brenner, Autobus, TER, Frecciarossa, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, TGV, InterCityNotte 672,79 zł |
Pierwszy wyjazd | Eurocity Brenner, Autobus, TER, Frecciarossa, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, TGV, InterCityNotte 08:36 |
Ostatni wyjazd | Eurocity Brenner, Autobus, TER, Frecciarossa, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, TGV, InterCityNotte 20:21 |
Dystans | Eurocity Brenner, Autobus, TER, Frecciarossa, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, TGV, InterCityNotte 1245,02 km |
Odjazd | Eurocity Brenner, Autobus, TER, Frecciarossa, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, TGV, InterCityNotte Pescara |
Przyjazd | Eurocity Brenner, Autobus, TER, Frecciarossa, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, TGV, InterCityNotte Lille |
Przewoźnicy | Eurocity Brenner, Autobus Eurocity Brenner, Autobus, TER, Frecciarossa, Regionale Veloce, Nightjet, DB - Intercity, TGV, InterCityNotte |
Pociąg Bilety od Pescara do Lille
Porównaj ceny i bilety od Pescara do Lille
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Pescara do Lille, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Pescara do Lille.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Pescara do Lille
Najtańsze bilety kolejowe Pescara - Lille można znaleźć już za 291,88 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 447,29 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 682,52 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Lille
Podróżując pociągiem do Lille, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
Eurocity to transgraniczna usługa kolejowa, która łączy główne miasta w Europie. Jest to wspólne przedsięwzięcie krajowych spółek kolejowych w różnych krajach, takich jak Deutsche Bahn w Niemczech, SNCF we Francji i SBB w Szwajcarii. Pociągi Eurocity oferują pasażerom komfortowe i wygodne opcje podróżowania, z udogodnieniami, takimi jak klimatyzacja, wagony restauracyjne i Wi-Fi. Usługa działa według regularnego rozkładu i zapewnia połączenia między takimi miastami jak Paryż, Berlin, Mediolan i Wiedeń. Pociągi Eurocity są popularnym wyborem dla podróżnych, którzy chcą zwiedzić wiele miejsc w Europie bez kłopotów związanych z prowadzeniem samochodu lub lataniem.
Frecciarossa, obsługiwana przez Trenitalia, krajową spółkę kolejową, jest renomowaną koleją dużych prędkości we Włoszech. Pociągi FRECCIAROSSA, osiągając prędkość do 300 km/h, łączą największe miasta, w tym Rzym, Mediolan, Neapol, Florencję i Turyn.
ÖBB Nightjet, obsługiwany przez Austriackie Koleje Federalne (ÖBB), oferuje nocne podróże pociągiem między głównymi miastami europejskimi, zapewniając wygodny i komfortowy sposób podróżowania w nocy. Pociągi Nightjet są wyposażone w kabiny sypialne, kuszetki i siedzenia, oferując pasażerom wygodny i wygodny sposób podróżowania na duże odległości podczas snu. Usługa działa w całej Austrii i obejmuje kraje sąsiednie, takie jak Niemcy, Szwajcaria, Włochy i Czechy.
SNCF, francuska państwowa spółka kolejowa, oferuje TER, kompleksową usługę pociągów regionalnych. Pociągi TER (Transport Express Régional) łączą miasta i wioski w regionach Francji, oferując lokalny transport osobom dojeżdżającym do pracy i turystom, którzy odkrywają regionalną kulturę, krajobraz i atrakcje dzięki rozległej sieci regionalnych tras. Pociągi TER są wolniejsze niż pociągi dużych prędkości, ale stanowią tańszą i wygodniejszą alternatywę dla krótszych podróży w obrębie regionów.
TGV oznacza Train à Grande Vitesse, co oznacza szybki pociąg. Jest to rodzaj pociągu dużych prędkości, który kursuje we Francji i innych częściach Europy. TGV został po raz pierwszy wprowadzony w 1981 roku i od tego czasu stał się popularnym środkiem transportu w podróżach krajowych i międzynarodowych. TGV (Train à Grande Vitesse) odnosi się teraz do typu pociągu, który może osiągnąć prędkość 320 km/h na liniach dużych prędkości we Francji. We Francji i Europie istnieją dwa typy TGV obsługiwane przez SNCF Voyageurs: TGV INOUI, który oferuje wyższy poziom komfortu, oraz tani TGV OUIGO.
Choć nie tak szybkie jak szybkie pociągi ICE, pociągi InterCity Deutsche Bahn rozwijają prędkość do 200 km/h, oferując przestronne wagony i lokale gastronomiczne. Obsługujące liczne trasy w Niemczech, takie jak Kolonia-Hamburg, pociągi te kursują również do miejsc międzynarodowych, w tym do Amsterdamu i Luksemburga. Na niektórych trasach kursują nawet pociągi piętrowe.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Pescara do Lille
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez Frecciarossa, Nightjet I TER podczas podróży od Pescara do Lille.
Premium
Usługa premium obejmuje szersze siedzenie, więcej miejsca na nogi oraz dostęp do dodatkowych udogodnień, takich jak drink powitalny i wybór gazet. Autokar nr 4 w pociągu Frecciarossa 1000 jest zarezerwowany dla poziomu Premium.Standard
Standard to podstawowy poziom usług obejmujący wygodny fotel oraz dostęp do podstawowych usług pokładowych. Autokary 5-8 są przeznaczone do poziomu Standard z siedzeniami obitymi szarą ekoskórą.Executive
Executive to najwyższy poziom usług, obejmujący wszystkie udogodnienia poziomu Business, a także osobisty system rozrywki i wyśmienite posiłki serwowane przez dedykowanego pokładowego szefa kuchni.Business
Usługa Business przeznaczona jest dla osób podróżujących służbowo i obejmuje wszystkie udogodnienia poziomu Premium, a także dostęp do dedykowanego Business Lounge i pierwszeństwo wejścia na pokład. Autokary 2 i 3 Frecciarossa 1000 są zarezerwowane dla poziomu usług Business.Sleeper cabin
To najwygodniejsze bilety Nightjet z pojedynczymi, podwójnymi lub potrójnymi przedziałami z łóżkami, kocami i poduszkami zapewniającymi spokojny sen.Couchette
Bilety te stanowią tańszą opcję podróży nocnych, z łóżkami piętrowymi we wspólnych przedziałach, które mogą pomieścić do 6 pasażerów.Seated carriage
Bilety te idealnie nadają się na krótsze podróże w ciągu dnia, oferują wygodne siedzenia w klimatyzowanych wagonach.Standard
Bilety kolejowe TER mają stałą taryfę „Tarif Normal” i są ważne na jedną podróż do północy następnego dnia po skasowaniu w automatach do stemplowania peronów. Niektóre regiony mogą oferować zniżki poza szczytem.Second Class
W pociągach SBB Intercity, oprócz podstawowych udogodnień dostępnych na bilecie drugiej klasy, dostępna jest Strefa Rodzinna, specjalnie zaprojektowana z myślą o komforcie dla rodzin z dziećmi. Jeśli w podróży zgłodniejesz, możesz zjeść smaczny posiłek w wagonie restauracyjnym.First Class
W pierwszej klasie SBB Intercity możesz skorzystać z osobistego gniazdka elektrycznego, wygodniejszych foteli i większej przestrzeni bagażowej. Niektóre pociągi IC oferują również strefy ciszy i obszary biznesowe.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Pescara do Lille Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?