Centrum pomocy
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Pociąg z Paryż do Vicenza
Wyszukaj najtańszy bilet na Twoją podróż
Zabezpiecz swój bilet już dziś i skorzystaj z najlepszych ofert!
Paryż do Vicenza przez pociąg
Podróż z Paryż do Vicenza przez pociąg wynosi 785,33 km i zajmuje 16 godz. i 3 min. Dziennie odbywa się 3 połączeń, z pierwszym odlotem o 07:22, a ostatnim o 14:48. Możliwe jest podróżowanie z Paryż do Vicenza przez pociąg za jedyne 201,37 zł lub aż 1559,76 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 201,37 zł.
Najniższa cena | 201,37 zł |
Czas trwania podróży | 16 godz. i 3 min |
Połączenie dziennie | Trenitalia, Autobus, EuroCity, Italo, TGV inOui, Regionale Veloce, DB - Intercity, DB - InterCity Express (ICE), TER, TGV Lyria, TGV, Frecciarossa 3 |
Najniższa cena | Trenitalia, Autobus, EuroCity, Italo, TGV inOui, Regionale Veloce, DB - Intercity, DB - InterCity Express (ICE), TER, TGV Lyria, TGV, Frecciarossa 201,37 zł |
Wyzsza cena | Trenitalia, Autobus, EuroCity, Italo, TGV inOui, Regionale Veloce, DB - Intercity, DB - InterCity Express (ICE), TER, TGV Lyria, TGV, Frecciarossa 1559,76 zł |
Pierwszy wyjazd | Trenitalia, Autobus, EuroCity, Italo, TGV inOui, Regionale Veloce, DB - Intercity, DB - InterCity Express (ICE), TER, TGV Lyria, TGV, Frecciarossa 07:22 |
Ostatni wyjazd | Trenitalia, Autobus, EuroCity, Italo, TGV inOui, Regionale Veloce, DB - Intercity, DB - InterCity Express (ICE), TER, TGV Lyria, TGV, Frecciarossa 14:48 |
Dystans | Trenitalia, Autobus, EuroCity, Italo, TGV inOui, Regionale Veloce, DB - Intercity, DB - InterCity Express (ICE), TER, TGV Lyria, TGV, Frecciarossa 785,33 km |
Odjazd | Trenitalia, Autobus, EuroCity, Italo, TGV inOui, Regionale Veloce, DB - Intercity, DB - InterCity Express (ICE), TER, TGV Lyria, TGV, Frecciarossa Paryż |
Przyjazd | Trenitalia, Autobus, EuroCity, Italo, TGV inOui, Regionale Veloce, DB - Intercity, DB - InterCity Express (ICE), TER, TGV Lyria, TGV, Frecciarossa Vicenza |
Przewoźnicy | Trenitalia, Autobus Trenitalia, Autobus, EuroCity, Italo, TGV inOui, Regionale Veloce, DB - Intercity, DB - InterCity Express (ICE), TER, TGV Lyria, TGV, Frecciarossa |
Pociąg Bilety od Paryż do Vicenza
Porównaj ceny i bilety od Paryż do Vicenza
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Paryż do Vicenza, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Paryż do Vicenza.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Paryż do Vicenza
Najtańsze bilety kolejowe Paryż - Vicenza można znaleźć już za 71,70 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 517,41 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 1364,21 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Vicenza
Podróżując pociągiem do Vicenza, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
Pociągi Eurocity (EC) są specjalnie zaprojektowane do podróży na krótkich i długich dystansach, łącząc główne miasta w różnych krajach europejskich w ramach rozległych międzynarodowych usług kolejowych. Pociągi Eurocity (EC) są obsługiwane przez szereg krajowych przedsiębiorstw kolejowych w całej Europie, w tym Deutsche Bahn (Niemcy), SNCF (Francja), Trenitalia (Włochy), SBB (Szwajcaria) i ÖBB (Austria). Usługa Eurocity (EC) oferuje regularne rozkłady jazdy i dogodne połączenia między znanymi miastami, takimi jak Paryż, Berlin, Mediolan i Wiedeń.
Italo, spółka zależna włoskiej firmy kolejowej Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV), obsługuje pociągi dużych prędkości na terenie całych Włoch. Uruchomienie w 2012 roku pociągów Italo, zarówno konwencjonalnych, jak i szybkich, zapewnia podróżnym szybką i wygodną podróż po Włoszech. Prędkość 300 km/h zapewnia regularne i komfortowe przejazdy do dużych miast, takich jak Rzym, Neapol, Florencja czy Mediolan.
SNCF, francuska państwowa spółka kolejowa, oferuje TER, kompleksową usługę pociągów regionalnych. Pociągi TER (Transport Express Régional) łączą miasta i wioski w regionach Francji, oferując lokalny transport osobom dojeżdżającym do pracy i turystom, którzy odkrywają regionalną kulturę, krajobraz i atrakcje dzięki rozległej sieci regionalnych tras. Pociągi TER są wolniejsze niż pociągi dużych prędkości, ale stanowią tańszą i wygodniejszą alternatywę dla krótszych podróży w obrębie regionów.
TGV oznacza Train à Grande Vitesse, co oznacza szybki pociąg. Jest to rodzaj pociągu dużych prędkości, który kursuje we Francji i innych częściach Europy. TGV został po raz pierwszy wprowadzony w 1981 roku i od tego czasu stał się popularnym środkiem transportu w podróżach krajowych i międzynarodowych. TGV (Train à Grande Vitesse) odnosi się teraz do typu pociągu, który może osiągnąć prędkość 320 km/h na liniach dużych prędkości we Francji. We Francji i Europie istnieją dwa typy TGV obsługiwane przez SNCF Voyageurs: TGV INOUI, który oferuje wyższy poziom komfortu, oraz tani TGV OUIGO.
TGV inOui, która zastępuje tradycyjne usługi TGV, oferując współczesną modernizację, to szybka kolej obsługiwana przez Francuskie Koleje Narodowe, SNCF, która ułatwia zwiedzanie około 50 miejsc w sąsiednich krajach, takich jak Belgia, Niemcy i Hiszpania. TGV inOUI został zaprojektowany, aby zapewnić podróżującym większy komfort i elastyczność dzięki takim funkcjom, jak przestronne siedzenia, Wi-Fi i usługi cateringowe. Łączy główne miasta we Francji i zapewnia szybki, wygodny i komfortowy sposób podróżowania.
TGV Lyria to szybka kolej, która kursuje między Francją a Szwajcarią. Jest to wspólne przedsięwzięcie francuskiej państwowej spółki kolejowej SNCF i SBB, szwajcarskiej państwowej spółki kolejowej. Pociągi TGV Lyria kursują na kilku trasach między głównymi miastami we Francji i Szwajcarii, w tym Paryżem, Genewą, Zurychem, Bazyleą i Bernem. Pociągi są znane ze swojej dużej prędkości, a niektóre trasy osiągają prędkość do 320 km/h (200 mil/h), co czyni je jednymi z najszybszych pociągów w Europie.
Ferrovie dello Stato Italiane jest właścicielem firmy Trenitalia, która jest głównym operatorem kolejowym we Włoszech. Szybkie pociągi Frecciarossa łączą Mediolan, Rzym, Neapol, Florencję i Turyn z prędkością do 300 km/h (186 mph). Frecciargento i Frecciabianca to dwie inne szybkie usługi, które działają z nieco mniejszą szybkością, ale zapewniają łączność z mniejszymi miastami. Trenitalia obsługuje pociągi regionalne i międzymiastowe oraz zapewnia połączenia międzynarodowe z sąsiednimi krajami za pośrednictwem pociągów EuroCity.
Express InterCity to rodzaj usługi kolejowej, która kursuje w wielu krajach na całym świecie. Został zaprojektowany w celu zapewnienia szybkiego i wydajnego transportu między głównymi miastami, z ograniczoną liczbą przystanków po drodze. Pociągi Express InterCity zazwyczaj oferują udogodnienia, takie jak wygodne siedzenia, klimatyzację oraz posiłki i napoje na pokładzie. Mogą również oferować miejsca siedzące w pierwszej klasie lub klasie biznes dla pasażerów, którzy chcą dodatkowego komfortu i udogodnień. Pociągi Express InterCity są często wybierane przez osoby podróżujące w interesach, turystów i osoby dojeżdżające do pracy, które potrzebują szybko i wygodnie podróżować między miastami.
Choć nie tak szybkie jak szybkie pociągi ICE, pociągi InterCity Deutsche Bahn rozwijają prędkość do 200 km/h, oferując przestronne wagony i lokale gastronomiczne. Obsługujące liczne trasy w Niemczech, takie jak Kolonia-Hamburg, pociągi te kursują również do miejsc międzynarodowych, w tym do Amsterdamu i Luksemburga. Na niektórych trasach kursują nawet pociągi piętrowe.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Paryż do Vicenza
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez EuroCity, Italo I TER podczas podróży od Paryż do Vicenza.
Second Class
W pociągach Eurocity Deutsche Bahn bilet drugiej klasy gwarantuje tańszą podróż. Podczas podróży możesz korzystać z podstawowych udogodnień, takich jak gniazdka elektryczne, klimatyzacja i wagon barowy.First Class
Jeśli chcesz cieszyć się podróżą w spokojniejszy sposób dzięki dodatkowym usługom, takim jak regulowane siedzenia, więcej miejsca na nogi, usługi cateringowe i wybór miejsca, możesz zdecydować się na bilety pierwszej klasy w pociągach Eurocity Deutsche Bahn.Smart
Dzięki atmosferze Smart możesz doświadczyć wszystkich udogodnień i usług Italo w przystępnej cenie.Prima
Poznaj to, co najlepsze w Italo, dzięki atmosferze Prima, zapewniającej maksymalny komfort i usługi na najwyższym poziomie przez całą podróż.Club Executive
Jeśli chcesz przeżyć jeszcze bardziej luksusową i relaksującą podróż, wybierz Club Ambiance. Tutaj będziesz rozkoszować się najwyższym komfortem i rozpieszczaniem dzięki przestronnym, indywidualnym rozmieszczeniom siedzeń.Standard
Bilety kolejowe TER mają stałą taryfę „Tarif Normal” i są ważne na jedną podróż do północy następnego dnia po skasowaniu w automatach do stemplowania peronów. Niektóre regiony mogą oferować zniżki poza szczytem.Second Class (The essentials)
Aby zapewnić praktyczną i niedrogą podróż, TGV INOUI oferuje dwie taryfy biletów drugiej klasy: Prems Second, niedrogą opcję i The Second, klasyczną drugą klasę. Obydwa produkty mogą zostać wymienione i zwrócone pod pewnymi warunkami. Bilety Prem są idealne, jeśli szukasz najniższych cen, zaczynając od zaledwie 15 € i można je rezerwować z maksymalnie 4-miesięcznym wyprzedzeniem.First Class (The comfort)
Bilety pierwszej klasy przeniosą Twoją podróż na wyższy poziom, oferując większy komfort i ekskluzywne korzyści, w tym możliwość wyboru miejsc w Cichej Strefie. Ponadto bilet ten zapewnia elastyczność rezerwacji i zapewnia dodatkowe korzyści w ramach funkcji drugiej klasy.Business Première (The flexibility)
Business Première oferuje korzyści premium, takie jak bezpłatna wymiana lub zwrot pieniędzy oraz ekskluzywne udogodnienia, w tym zaawansowaną sieć Wi-Fi i dostęp do poczekalni Grand Voyageur, a wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu elastyczności rezerwacji.Standard
Bilet STANDARD zapewnia przystępną cenowo podróż drugą klasą z trzema poziomami elastyczności wymiany i zwrotu kosztów – pełny, częściowy i brak elastyczności – na wszystkich trasach międzynarodowych Francja–Szwajcaria.Standard 1ère
Bilet STANDARD 1ÈRE zapewnia opłacalną podróż pierwszą klasą, elastyczność i dostęp do wszystkich pociągów dostępnych na wszystkich trasach międzynarodowych między Francją a Szwajcarią.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE obsługuje pasażerów poszukujących luksusowych wrażeń z podróży, oferując elastyczność, dostosowane do potrzeb udogodnienia i usługi i jest dostępny na określonych trasach w dni powszednie oraz w wybranych godzinach w niedziele.Second Class
Druga klasa Deutshce Bahn zapewnia wygodną podróż dzięki standardowemu rozmieszczeniu miejsc z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu, gniazdkiem elektrycznym i. Pasażerowie drugiej klasy mogą kupić jedzenie i napoje w wagonie barowo-bistro lub wagonie restauracyjnym.First Class
Podróż Pierwszą Klasą Deutsche Bahn zapewnia luksusowe wrażenia dzięki wygodnym siedzeniom i wielu udogodnieniom, takim jak przestronne siedzenia z indywidualną obsługą na miejscu i ekskluzywnym dostępem do saloników na głównych stacjach. Pasażerom pierwszej klasy zamówienia mogą zostać dostarczone na swoje miejsca, a jeśli nie chcesz czekać, możesz zjeść obiad w wagonie restauracyjnym lub kupić jedzenie i napoje w wagonie barowo-bistro.Second Class
W pociągach SBB Intercity, oprócz podstawowych udogodnień dostępnych na bilecie drugiej klasy, dostępna jest Strefa Rodzinna, specjalnie zaprojektowana z myślą o komforcie dla rodzin z dziećmi. Jeśli w podróży zgłodniejesz, możesz zjeść smaczny posiłek w wagonie restauracyjnym.First Class
W pierwszej klasie SBB Intercity możesz skorzystać z osobistego gniazdka elektrycznego, wygodniejszych foteli i większej przestrzeni bagażowej. Niektóre pociągi IC oferują również strefy ciszy i obszary biznesowe.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Paryż do Vicenza Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?