Centrum pomocy
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Pociąg z Lyon do Reggio Emilia
Wyszukaj najtańszy bilet na Twoją podróż
Zabezpiecz swój bilet już dziś i skorzystaj z najlepszych ofert!
Lyon do Reggio Emilia przez pociąg
Podróż z Lyon do Reggio Emilia przez pociąg wynosi 468,26 km i zajmuje 10 godz. i 6 min. Dziennie odbywa się 15 połączeń, z pierwszym odlotem o 07:12, a ostatnim o 19:49. Możliwe jest podróżowanie z Lyon do Reggio Emilia przez pociąg za jedyne 184,84 zł lub aż 611,80 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 184,84 zł.
Najniższa cena | 184,84 zł |
Czas trwania podróży | 10 godz. i 6 min |
Połączenie dziennie | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Autobus, Frecciarossa, InterCityNotte, TER, DB - Regional Express, Regionale Veloce, DB - Intercity 15 |
Najniższa cena | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Autobus, Frecciarossa, InterCityNotte, TER, DB - Regional Express, Regionale Veloce, DB - Intercity 184,84 zł |
Wyzsza cena | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Autobus, Frecciarossa, InterCityNotte, TER, DB - Regional Express, Regionale Veloce, DB - Intercity 611,80 zł |
Pierwszy wyjazd | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Autobus, Frecciarossa, InterCityNotte, TER, DB - Regional Express, Regionale Veloce, DB - Intercity 07:12 |
Ostatni wyjazd | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Autobus, Frecciarossa, InterCityNotte, TER, DB - Regional Express, Regionale Veloce, DB - Intercity 19:49 |
Dystans | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Autobus, Frecciarossa, InterCityNotte, TER, DB - Regional Express, Regionale Veloce, DB - Intercity 468,26 km |
Odjazd | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Autobus, Frecciarossa, InterCityNotte, TER, DB - Regional Express, Regionale Veloce, DB - Intercity Lyon |
Przyjazd | TRN, TGV Lyria, EuroCity, Autobus, Frecciarossa, InterCityNotte, TER, DB - Regional Express, Regionale Veloce, DB - Intercity Reggio Emilia |
Przewoźnicy | TRN, TGV Lyria TRN, TGV Lyria, EuroCity, Autobus, Frecciarossa, InterCityNotte, TER, DB - Regional Express, Regionale Veloce, DB - Intercity |
Pociąg Bilety od Lyon do Reggio Emilia
Porównaj ceny i bilety od Lyon do Reggio Emilia
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Lyon do Reggio Emilia, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Lyon do Reggio Emilia.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Lyon do Reggio Emilia
Najtańsze bilety kolejowe Lyon - Reggio Emilia można znaleźć już za 304,64 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 469,89 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 651,28 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Reggio Emilia
Podróżując pociągiem do Reggio Emilia, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
Pociągi Eurocity (EC) są specjalnie zaprojektowane do podróży na krótkich i długich dystansach, łącząc główne miasta w różnych krajach europejskich w ramach rozległych międzynarodowych usług kolejowych. Pociągi Eurocity (EC) są obsługiwane przez szereg krajowych przedsiębiorstw kolejowych w całej Europie, w tym Deutsche Bahn (Niemcy), SNCF (Francja), Trenitalia (Włochy), SBB (Szwajcaria) i ÖBB (Austria). Usługa Eurocity (EC) oferuje regularne rozkłady jazdy i dogodne połączenia między znanymi miastami, takimi jak Paryż, Berlin, Mediolan i Wiedeń.
Frecciarossa, obsługiwana przez Trenitalia, krajową spółkę kolejową, jest renomowaną koleją dużych prędkości we Włoszech. Pociągi FRECCIAROSSA, osiągając prędkość do 300 km/h, łączą największe miasta, w tym Rzym, Mediolan, Neapol, Florencję i Turyn.
SNCF, francuska państwowa spółka kolejowa, oferuje TER, kompleksową usługę pociągów regionalnych. Pociągi TER (Transport Express Régional) łączą miasta i wioski w regionach Francji, oferując lokalny transport osobom dojeżdżającym do pracy i turystom, którzy odkrywają regionalną kulturę, krajobraz i atrakcje dzięki rozległej sieci regionalnych tras. Pociągi TER są wolniejsze niż pociągi dużych prędkości, ale stanowią tańszą i wygodniejszą alternatywę dla krótszych podróży w obrębie regionów.
TGV Lyria to szybka kolej, która kursuje między Francją a Szwajcarią. Jest to wspólne przedsięwzięcie francuskiej państwowej spółki kolejowej SNCF i SBB, szwajcarskiej państwowej spółki kolejowej. Pociągi TGV Lyria kursują na kilku trasach między głównymi miastami we Francji i Szwajcarii, w tym Paryżem, Genewą, Zurychem, Bazyleą i Bernem. Pociągi są znane ze swojej dużej prędkości, a niektóre trasy osiągają prędkość do 320 km/h (200 mil/h), co czyni je jednymi z najszybszych pociągów w Europie.
Regional Express (Rex) to australijska linia lotnicza obsługująca regularne loty regionalne do ponad 60 miejsc w całej Australii. Linia lotnicza została założona w 2002 roku i ma swoją siedzibę w Mascot w Nowej Południowej Walii. Rex obsługuje flotę ponad 60 samolotów, w tym turbośmigłowe Saab 340 i odrzutowce Boeing 737-800NG. Głównym celem linii lotniczej jest zapewnienie niedrogich podróży lotniczych społecznościom regionalnym, z silnym naciskiem na bezpieczeństwo, niezawodność i obsługę klienta. Rex oferuje również program lojalnościowy Rex Business Flyer i współpracuje z innymi liniami lotniczymi, takimi jak Qantas i Virgin Australia.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Lyon do Reggio Emilia
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez EuroCity, Frecciarossa I TER podczas podróży od Lyon do Reggio Emilia.
Second Class
W pociągach Eurocity Deutsche Bahn bilet drugiej klasy gwarantuje tańszą podróż. Podczas podróży możesz korzystać z podstawowych udogodnień, takich jak gniazdka elektryczne, klimatyzacja i wagon barowy.First Class
Jeśli chcesz cieszyć się podróżą w spokojniejszy sposób dzięki dodatkowym usługom, takim jak regulowane siedzenia, więcej miejsca na nogi, usługi cateringowe i wybór miejsca, możesz zdecydować się na bilety pierwszej klasy w pociągach Eurocity Deutsche Bahn.Premium
Usługa premium obejmuje szersze siedzenie, więcej miejsca na nogi oraz dostęp do dodatkowych udogodnień, takich jak drink powitalny i wybór gazet. Autokar nr 4 w pociągu Frecciarossa 1000 jest zarezerwowany dla poziomu Premium.Standard
Standard to podstawowy poziom usług obejmujący wygodny fotel oraz dostęp do podstawowych usług pokładowych. Autokary 5-8 są przeznaczone do poziomu Standard z siedzeniami obitymi szarą ekoskórą.Executive
Executive to najwyższy poziom usług, obejmujący wszystkie udogodnienia poziomu Business, a także osobisty system rozrywki i wyśmienite posiłki serwowane przez dedykowanego pokładowego szefa kuchni.Business
Usługa Business przeznaczona jest dla osób podróżujących służbowo i obejmuje wszystkie udogodnienia poziomu Premium, a także dostęp do dedykowanego Business Lounge i pierwszeństwo wejścia na pokład. Autokary 2 i 3 Frecciarossa 1000 są zarezerwowane dla poziomu usług Business.Standard
Bilety kolejowe TER mają stałą taryfę „Tarif Normal” i są ważne na jedną podróż do północy następnego dnia po skasowaniu w automatach do stemplowania peronów. Niektóre regiony mogą oferować zniżki poza szczytem.Standard
Bilet STANDARD zapewnia przystępną cenowo podróż drugą klasą z trzema poziomami elastyczności wymiany i zwrotu kosztów – pełny, częściowy i brak elastyczności – na wszystkich trasach międzynarodowych Francja–Szwajcaria.Standard 1ère
Bilet STANDARD 1ÈRE zapewnia opłacalną podróż pierwszą klasą, elastyczność i dostęp do wszystkich pociągów dostępnych na wszystkich trasach międzynarodowych między Francją a Szwajcarią.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE obsługuje pasażerów poszukujących luksusowych wrażeń z podróży, oferując elastyczność, dostosowane do potrzeb udogodnienia i usługi i jest dostępny na określonych trasach w dni powszednie oraz w wybranych godzinach w niedziele.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Lyon do Reggio Emilia Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?