Centrum pomocy
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Pociąg z Dijon do Lille
Wyszukaj najtańszy bilet na Twoją podróż
Zabezpiecz swój bilet już dziś i skorzystaj z najlepszych ofert!
Dijon do Lille przez pociąg
Podróż z Dijon do Lille przez pociąg wynosi 395,89 km i zajmuje 4 godz. i 49 min. Dziennie odbywa się 27 połączeń, z pierwszym odlotem o 05:30, a ostatnim o 19:06. Możliwe jest podróżowanie z Dijon do Lille przez pociąg za jedyne 335,14 zł lub aż 1157,48 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 335,14 zł.
Najniższa cena | 335,14 zł |
Czas trwania podróży | 4 godz. i 49 min |
Połączenie dziennie | SNCF, TGV inOui, OUIGO, TER, TGV Lyria, TGV, FlixBus 27 |
Najniższa cena | SNCF, TGV inOui, OUIGO, TER, TGV Lyria, TGV, FlixBus 335,14 zł |
Wyzsza cena | SNCF, TGV inOui, OUIGO, TER, TGV Lyria, TGV, FlixBus 1157,48 zł |
Pierwszy wyjazd | SNCF, TGV inOui, OUIGO, TER, TGV Lyria, TGV, FlixBus 05:30 |
Ostatni wyjazd | SNCF, TGV inOui, OUIGO, TER, TGV Lyria, TGV, FlixBus 19:06 |
Dystans | SNCF, TGV inOui, OUIGO, TER, TGV Lyria, TGV, FlixBus 395,89 km |
Odjazd | SNCF, TGV inOui, OUIGO, TER, TGV Lyria, TGV, FlixBus Dijon |
Przyjazd | SNCF, TGV inOui, OUIGO, TER, TGV Lyria, TGV, FlixBus Lille |
Przewoźnicy | SNCF, TGV inOui SNCF, TGV inOui, OUIGO, TER, TGV Lyria, TGV, FlixBus |
Pociąg Bilety od Dijon do Lille
Porównaj ceny i bilety od Dijon do Lille
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Dijon do Lille, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Dijon do Lille.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Dijon do Lille
Najtańsze bilety kolejowe Dijon - Lille można znaleźć już za 158,26 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 246,39 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 433,01 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Lille
Podróżując pociągiem do Lille, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
W 2013 roku francuska państwowa spółka kolejowa SNCF wprowadziła OUIGO, aby oferować niedrogie opcje podróży TGV. Wybierz między błyskawicznym OUIGO Grande Vitesse, osiągającym prędkość 300 km/h, a spokojniejszym OUIGO Classique, który oferuje nostalgiczne wrażenia z jazdy pociągiem.
Société Nationale des Chemins de fer Français, czyli SNCF, to nazwa Francuskich Państwowych Towarzystw Kolejowych. Odkryj piękno Francji dzięki transportowi kolejowemu SNCF i wybierz jeden z trzech głównych pociągów SNCF — TGV inOui, TER i INTERCITÉS — do podróży na trasach krajowych, regionalnych i lokalnych, w tym pociągami dużych prędkości odjeżdżającymi z paryskich dworców kolejowych. SNCF dąży również do zrewolucjonizowania zrównoważonych podróży, stając się pierwszym na świecie operatorem neutralnym pod względem emisji dwutlenku węgla, oferując pasażerom tę przyjazną dla środowiska usługę bez dodatkowych kosztów.
SNCF, francuska państwowa spółka kolejowa, oferuje TER, kompleksową usługę pociągów regionalnych. Pociągi TER (Transport Express Régional) łączą miasta i wioski w regionach Francji, oferując lokalny transport osobom dojeżdżającym do pracy i turystom, którzy odkrywają regionalną kulturę, krajobraz i atrakcje dzięki rozległej sieci regionalnych tras. Pociągi TER są wolniejsze niż pociągi dużych prędkości, ale stanowią tańszą i wygodniejszą alternatywę dla krótszych podróży w obrębie regionów.
TGV oznacza Train à Grande Vitesse, co oznacza szybki pociąg. Jest to rodzaj pociągu dużych prędkości, który kursuje we Francji i innych częściach Europy. TGV został po raz pierwszy wprowadzony w 1981 roku i od tego czasu stał się popularnym środkiem transportu w podróżach krajowych i międzynarodowych. TGV (Train à Grande Vitesse) odnosi się teraz do typu pociągu, który może osiągnąć prędkość 320 km/h na liniach dużych prędkości we Francji. We Francji i Europie istnieją dwa typy TGV obsługiwane przez SNCF Voyageurs: TGV INOUI, który oferuje wyższy poziom komfortu, oraz tani TGV OUIGO.
TGV inOui, która zastępuje tradycyjne usługi TGV, oferując współczesną modernizację, to szybka kolej obsługiwana przez Francuskie Koleje Narodowe, SNCF, która ułatwia zwiedzanie około 50 miejsc w sąsiednich krajach, takich jak Belgia, Niemcy i Hiszpania. TGV inOUI został zaprojektowany, aby zapewnić podróżującym większy komfort i elastyczność dzięki takim funkcjom, jak przestronne siedzenia, Wi-Fi i usługi cateringowe. Łączy główne miasta we Francji i zapewnia szybki, wygodny i komfortowy sposób podróżowania.
TGV Lyria to szybka kolej, która kursuje między Francją a Szwajcarią. Jest to wspólne przedsięwzięcie francuskiej państwowej spółki kolejowej SNCF i SBB, szwajcarskiej państwowej spółki kolejowej. Pociągi TGV Lyria kursują na kilku trasach między głównymi miastami we Francji i Szwajcarii, w tym Paryżem, Genewą, Zurychem, Bazyleą i Bernem. Pociągi są znane ze swojej dużej prędkości, a niektóre trasy osiągają prędkość do 320 km/h (200 mil/h), co czyni je jednymi z najszybszych pociągów w Europie.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Dijon do Lille
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez OUIGO, TER I TGV inOui podczas podróży od Dijon do Lille.
Standard Class / TGV
OUIGO Grande Vitesse oferuje podróż w jednej klasie, co przypomina podróż drugą klasą, co zapewnia przystępne ceny biletów. Ceny biletów dla dorosłych zaczynają się od 10 euro, w zależności od kierunku podróży, natomiast dzieci mogą podróżować za 5 euro. Bilety na OUIGO można kupić wyłącznie online.Standard Class / Classical
Pociągi OUIGO Classique mają tylko jedną klasę, co odpowiada podróży drugą klasą, dlatego ceny biletów są niskie. Bilety kosztują od 10 euro dla dorosłych (w zależności od kierunku podróży) i 5 euro dla dzieci, a bilety kolejowe OUIGO można nabyć wyłącznie online.Standard
Bilety kolejowe TER mają stałą taryfę „Tarif Normal” i są ważne na jedną podróż do północy następnego dnia po skasowaniu w automatach do stemplowania peronów. Niektóre regiony mogą oferować zniżki poza szczytem.Second Class (The essentials)
Aby zapewnić praktyczną i niedrogą podróż, TGV INOUI oferuje dwie taryfy biletów drugiej klasy: Prems Second, niedrogą opcję i The Second, klasyczną drugą klasę. Obydwa produkty mogą zostać wymienione i zwrócone pod pewnymi warunkami. Bilety Prem są idealne, jeśli szukasz najniższych cen, zaczynając od zaledwie 15 € i można je rezerwować z maksymalnie 4-miesięcznym wyprzedzeniem.First Class (The comfort)
Bilety pierwszej klasy przeniosą Twoją podróż na wyższy poziom, oferując większy komfort i ekskluzywne korzyści, w tym możliwość wyboru miejsc w Cichej Strefie. Ponadto bilet ten zapewnia elastyczność rezerwacji i zapewnia dodatkowe korzyści w ramach funkcji drugiej klasy.Business Première (The flexibility)
Business Première oferuje korzyści premium, takie jak bezpłatna wymiana lub zwrot pieniędzy oraz ekskluzywne udogodnienia, w tym zaawansowaną sieć Wi-Fi i dostęp do poczekalni Grand Voyageur, a wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu elastyczności rezerwacji.Standard
Bilet STANDARD zapewnia przystępną cenowo podróż drugą klasą z trzema poziomami elastyczności wymiany i zwrotu kosztów – pełny, częściowy i brak elastyczności – na wszystkich trasach międzynarodowych Francja–Szwajcaria.Standard 1ère
Bilet STANDARD 1ÈRE zapewnia opłacalną podróż pierwszą klasą, elastyczność i dostęp do wszystkich pociągów dostępnych na wszystkich trasach międzynarodowych między Francją a Szwajcarią.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE obsługuje pasażerów poszukujących luksusowych wrażeń z podróży, oferując elastyczność, dostosowane do potrzeb udogodnienia i usługi i jest dostępny na określonych trasach w dni powszednie oraz w wybranych godzinach w niedziele.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Dijon do Lille Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?